+3670/415-0343 ricsi.djolli@gmail.com

Hogy alakul velem a közös munka?

Ha minden számomra szükséges információt megkapok az esküvőről – dátum, helyszín, létszám -, akkor küldök egy személyre szabott árajánlatot, ami részletes tájékoztatást ad a hang- és fénytechnikáról, az extra szolgáltatások lehetőségéről és az útiköltségről is.

Amennyiben szimpatikusnak találjátok az ajánlatomat, megbeszélünk egy időpontot az online konzultációra, ahol jobban meg tudjuk ismerni egymást.

Ezen az online megbeszélésen tisztázzuk a további részleteket, ami magába foglalja a helyszín adottságait, az extra szolgáltatások lehetőségeit és természetesen a zenei elképzeléseket is. Az esküvői zene mindig egy sarkalatos pontja az eseménynek, így törekszem arra, hogy minél több információt tudjak meg, hogy tökéletesen Rátok tudjam igazítani a nagy napotokat.

Ha mindent sikerül tisztázni, akkor véglegesítjük az árajánlatot és megkötjük a szerződést. Minden esetben megbízási szerződéssel dolgozom, hiszen ez nemcsak engem véd, hanem Titeket is.

Természetesen a szerződéskötés és a nagy napotok között sem kell, hogy megszűnjön a kapcsolat, hiszen kérdés esetén bármikor elérhető vagyok, illetve a zenékről, eseményekről is annyiszor tudunk egyeztetni, amennyiszer igény van rá.

Szükség esetén – bonyolultabb helyszíni adottságoknál – felveszem a kapcsolatot a helyszínnel, esetleg a ceremóniamesterrel vagy vőféllyel.

Végül pedig – a nagy napotokon – a rendezvény kezdetét megelőzően 2-3 órával érkezem hamarabb a helyszínre, hogy minden eszköznek – hang- és fénytechnika – a telepítésével biztonságosan és megfelelő minőségben elkészüljek.

Mire van szüksége egy dj-nek az esküvői helyszínen?

Az esküvő helyszínén szükségem lesz egy darab konnektorra és egy körülbelül 3×3 méteres részre. Természetesen, ha ennél kisebb a hely, akkor is megoldom az eszközök megfelelő minőségű telepítését, hisz ilyen dolgon nem múlhat semmi, azonban ha a lehetőség engedi, akkor szükséges a 3×3 méteres rész. Ezen a területen fogom kialakítani a hang- és fénytechnika egy részét, ide fogom elrejteni az elosztókat és kábeleket, illetve a dj pult is ide fog kerülni.

Természetesen a megbeszélések alatt már megismertem a helyszín adottságait, így valószínű már fejben ki is alakítottam az eszközök elhelyezését. 🙂

Milyen technikai háttérre van szükség az esküvői szertartás megfelelő lebonyolításához?

Szintén sok kérdést vet fel a ceremónia/szertartás. Ha szükséges, akkor természetesen a szertartás hangosítását is meg tudom csinálni. Gyakran előfordul, hogy az esküvői helyszín nem tudja biztosítani a megfelelő hangtechnikai eszközöket, így én minden esetben a szertartáshoz alkalmas hangtechnikával és mikrofonokkal felkészülve érkezem. Az anyakönyvvezető vagy szertartásvezető igényeihez mérten vezetékes, illetve vezeték nélküli mikrofont is tudok biztosítani mikrofonállvánnyal. Egyedül egy áramforrásra van szükségem a technika kiépítéséhez, azzal viszont a beltéri és a kültéri ceremóniahangosítást is meg tudom csinálni.

Az esküvő alatti eseményekhez kinek kell zenét választani, és milyet?

Az esküvői zenék kiválasztása mindig érzékeny téma a jegyespároknál. Rengeteg esemény van, amikor szükséges az alkalomhoz illő zene.

Ha szeretnétek, akkor minden eseményre meg tudjátok adni az általatok választott esküvői zenéket, de szükség esetén én is tudok benne segíteni. Gyakran előfordul az is, hogy a jegyespárok teljesen rám bízzák ezt a feladatot, melyet nyugodt szívvel el is vállalok. Esküvői dj-ként nagy tapasztalattal rendelkezem már a területen, így az esküvői bevonuló zene, a szülőköszöntő zene vagy a tortavágás alatti zene lehetőségére is számos opcióval rendelkezem.

Ha azonban mégis Ti szeretnétek eldönteni, akkor a konzultáció(k) során küldök Nektek egy táblázatot, ami minden fontos eseményt tartalmaz. Ebben a dokumentumban az esküvői eseményeken túl a lehetséges zenéket is felsorolom, illetve leírok pár fontos szempontot is, amire mindenképp figyelni érdemes az esküvői zenék kiválasztásánál.

Az esküvőszervezés egy elég összetett feladat, így esküvői dj-ként próbálom a vállatokról levenni a terhet azzal, hogy a zenei szolgáltatással csak annyit kelljen foglalkoznotok, amennyi szükséges/amennyitt akartok.

Mivel kell rendelkeznie egy dj-nek, hogy hivatalosan végezhesse a munkáját?

A szimpátián túl nagyon fontos, hogy egy dj MAHASZ jogdíjjal rendelkezzen, és számlaképes legyen.

A számlaképesség mondhatni egyértelmű, hogy miért szükséges, azonban a MAHASZ jogdíjról kevesen tudnak.

Magyarországon hivatalosan dj általi zenei szolgáltatást csak ezzel a jogdíjjal lehet végezni, amit gyakran ellenőriznek is. Olyannyira, hogy az ellenőrök rendszeres látogatói a nagyobb helyszíneknek/eseményeknek, ahol a dj-nél nézik a fent említett engedély meglétét. Ha a zenei szolgáltatónak nincs meg a tagsága, akkor azonnal lezárja az adott eseményt és vége a rendezvénynek.

Hogy alakul velem a közös munka?

Ha minden számomra szükséges információt megkapok az esküvőről – dátum, helyszín, létszám -, akkor küldök egy személyre szabott árajánlatot, ami részletes tájékoztatást ad a hang- és fénytechnikáról, az extra szolgáltatások lehetőségéről és az útiköltségről is.

Amennyiben szimpatikusnak találjátok az ajánlatomat, megbeszélünk egy időpontot az online konzultációra, ahol jobban meg tudjuk ismerni egymást.

Ezen az online megbeszélésen tisztázzuk a további részleteket, ami magába foglalja a helyszín adottságait, az extra szolgáltatások lehetőségeit és természetesen a zenei elképzeléseket is. Az esküvői zene mindig egy sarkalatos pontja az eseménynek, így törekszem arra, hogy minél több információt tudjak meg, hogy tökéletesen Rátok tudjam igazítani a nagy napotokat.

Ha mindent sikerül tisztázni, akkor véglegesítjük az árajánlatot és megkötjük a szerződést. Minden esetben megbízási szerződéssel dolgozom, hiszen ez nemcsak engem véd, hanem Titeket is.

Természetesen a szerződéskötés és a nagy napotok között sem kell, hogy megszűnjön a kapcsolat, hiszen kérdés esetén bármikor elérhető vagyok, illetve a zenékről, eseményekről is annyiszor tudunk egyeztetni, amennyiszer igény van rá.

Szükség esetén – bonyolultabb helyszíni adottságoknál – felveszem a kapcsolatot a helyszínnel, esetleg a ceremóniamesterrel vagy vőféllyel.

Végül pedig – a nagy napotokon – a rendezvény kezdetét megelőzően 2-3 órával érkezem hamarabb a helyszínre, hogy minden eszköznek – hang- és fénytechnika – a telepítésével biztonságosan és megfelelő minőségben elkészüljek.

Mire van szüksége egy dj-nek az esküvői helyszínen?

Az esküvő helyszínén szükségem lesz egy darab konnektorra és egy körülbelül 3×3 méteres részre. Természetesen, ha ennél kisebb a hely, akkor is megoldom az eszközök megfelelő minőségű telepítését, hisz ilyen dolgon nem múlhat semmi, azonban ha a lehetőség engedi, akkor szükséges a 3×3 méteres rész. Ezen a területen fogom kialakítani a hang- és fénytechnika egy részét, ide fogom elrejteni az elosztókat és kábeleket, illetve a dj pult is ide fog kerülni.

Természetesen a megbeszélések alatt már megismertem a helyszín adottságait, így valószínű már fejben ki is alakítottam az eszközök elhelyezését. 🙂

Milyen technikai háttérre van szükség az esküvői szertartás megfelelő lebonyolításához?

Szintén sok kérdést vet fel a ceremónia/szertartás. Ha szükséges, akkor természetesen a szertartás hangosítását is meg tudom csinálni. Gyakran előfordul, hogy az esküvői helyszín nem tudja biztosítani a megfelelő hangtechnikai eszközöket, így én minden esetben a szertartáshoz alkalmas hangtechnikával és mikrofonokkal felkészülve érkezem. Az anyakönyvvezető vagy szertartásvezető igényeihez mérten vezetékes, illetve vezeték nélküli mikrofont is tudok biztosítani mikrofonállvánnyal. Egyedül egy áramforrásra van szükségem a technika kiépítéséhez, azzal viszont a beltéri és a kültéri ceremóniahangosítást is meg tudom csinálni.

Az esküvő alatti eseményekhez kinek kell zenét választani, és milyet?

Az esküvői zenék kiválasztása mindig érzékeny téma a jegyespároknál. Rengeteg esemény van, amikor szükséges az alkalomhoz illő zene.

Ha szeretnétek, akkor minden eseményre meg tudjátok adni az általatok választott esküvői zenéket, de szükség esetén én is tudok benne segíteni. Gyakran előfordul az is, hogy a jegyespárok teljesen rám bízzák ezt a feladatot, melyet nyugodt szívvel el is vállalok. Esküvői dj-ként nagy tapasztalattal rendelkezem már a területen, így az esküvői bevonuló zene, a szülőköszöntő zene vagy a tortavágás alatti zene lehetőségére is számos opcióval rendelkezem.

Ha azonban mégis Ti szeretnétek eldönteni, akkor a konzultáció(k) során küldök Nektek egy táblázatot, ami minden fontos eseményt tartalmaz. Ebben a dokumentumban az esküvői eseményeken túl a lehetséges zenéket is felsorolom, illetve leírok pár fontos szempontot is, amire mindenképp figyelni érdemes az esküvői zenék kiválasztásánál.

Az esküvőszervezés egy elég összetett feladat, így esküvői dj-ként próbálom a vállatokról levenni a terhet azzal, hogy a zenei szolgáltatással csak annyit kelljen foglalkoznotok, amennyi szükséges/amennyitt akartok.

Mivel kell rendelkeznie egy dj-nek, hogy hivatalosan végezhesse a munkáját?

A szimpátián túl nagyon fontos, hogy egy dj MAHASZ jogdíjjal rendelkezzen, és számlaképes legyen.

A számlaképesség mondhatni egyértelmű, hogy miért szükséges, azonban a MAHASZ jogdíjról kevesen tudnak.

Magyarországon hivatalosan dj általi zenei szolgáltatást csak ezzel a jogdíjjal lehet végezni, amit gyakran ellenőriznek is. Olyannyira, hogy az ellenőrök rendszeres látogatói a nagyobb helyszíneknek/eseményeknek, ahol a dj-nél nézik a fent említett engedély meglétét. Ha a zenei szolgáltatónak nincs meg a tagsága, akkor azonnal lezárja az adott eseményt és vége a rendezvénynek.